پنج شنبه 30 فروردین ماه 1403
     
سال مهار تورم و رشد تولید
Module Border Module Border
  شرح خبر 
1397/09/12

برگزاری گردهمایی رزمندگان جهادگر کاشان و آران و بیدگل


گردهمایی بزرگ رزمندگان جهادگر  در دانشگاه کاشان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کاشان ، گردهمایی بزرگ رزمندگان جهادگر  با حضور سردار فضلی و خانواده معظم شهدا، ایثارگران، اعضای کانون سنگرسازان بی سنگر شهرستان های کاشان و آران وبیدگل و با حضور آقای مهندس صادقی معاون توسعه منابع و نیروی انسانی و آقای جمشیدی مسئول امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان در دانشگاه کاشان برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار حاج علی فضلی در این گردهمایی مجاهدت های رزمندگان کاشانی در دوران دفاع مقدس را ستودنی دانست و گفت: رزمندگان کاشانی در تمام عملیات های مهم جنگ تحمیلی حضور فعالی داشتند و در صف مقدم بودند.

وی از شهید فارسی فرمانده جهاد کاشان و شهید خرازی، شهید زجاجی و دیگر شهدای دوران دفاع مقدس در جنگ تحمیلی یاد کرد و اظهار داشت: مردم کاشان در عرصه های مختلف جنگ تحمیلی پیشتاز بوده اند و یک هزار و 700 شهید این شهرستان حاصل مجاهدت های و دلاورمردی های رزمندگان آن دوران است.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با بیان اینکه مردم کاشان سهم بزرگی را در دوران 40 ساله انقلاب داشته اند خاطر نشان کرد: مردم این سرزمین در مکتب امام حسین(ع) پرورش یافته و زیر پرچم ایشان به رهبری امام راحل قیام کردند که اگر این قیام نبود امروز سرنوشت کشور ما نیز نامعلوم بود.

سردار فضلی با ذکر خاطراتی از روزهای پرغرور فتح خرمشهر گفت: این عملیات یک واقعه ساده نظامی نبود، بلکه نماد اقتدار و سربلندی لشکر حق علیه باطل و نشانه تحقق همیشگی وعده الهی مبنی بر پیروزی خون بر شمشیر بود.

وی با اشاره به فرموده امام راحل که خط خرمشهر خط خاک نیست خط ارزشهای اسلامی است افزود: عنایت خداوند باریتعالی مهمترین عامل فتح خرمشهر بود و خدا خرمشهر را آزاد کرد.

دکتر حجت ترشیزی  مدیر کل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی نیز در این مراسم با تبریک هفته بسیج ، انقلاب اسلامی را حاصل خون شهدا دانست و گفت: امروز عزت و آبروی انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا حاصل شده است و در حقیقت شهدا دین عظیمی بر گردن ما دارند بنابراین همه ما وظیفه داریم یاد و خاطره شهدا را برای همیشه زنده نگهداریم.

وی با اشاره به اینکه انقلا ب های  زیادی در طول قرون مختلف وجود داشته ولی در زمانی حالت ایستایی و سکون داشته است خاطر نشان کرد: دلیل پایداری انقلاب اسلامی  جوشش مردمی این نظام در تمامی عرصه های انقلاب است.

ترشیزی با اشاره به 40 سالگی انقلاب اسلامی افزود: باید الگوهای جهادی الگوهای فرهنگی و مدیریت جهادی دوران انقلاب اسلامی برای مردم به خصوص نسل جوان تبیین شود.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
  نظرسنجي
لطفا نظر کلی خود را در مورد پرتال کاشان بیان کنید؟

 

تعداد جوابها : 1287

خوب : 40%
متوسط : 8%
ضعیف : 52%

  ارسال  
  كاربران برخط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 30
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 30

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 2728148
Visitors بازديد هاي امروز: 2094
Visitors بازديد هاي ديروز: 18746

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/01/30 پرتال مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کاشان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا